15 lut 2011

Mały wstęp :)


       To mój pierwszy wpis na blogu. Długo chciałam go założyć ale nie mogłam się zebrać. A to praca, kursy, ogólny brak czasu. W końcu zaczynam pisać! Jak to się mówi najtrudniej zrobić pierwszy krok. Ale udało mi się. :D  Zajmuję się wizażem i kosmetologią. Postanowiłam się z Wami podzielić moją wiedzą głównie w tych dziedzinach. I jestem bardzo szczęśliwa myśląc, że moje rady mogą się komuś przydać. Na wstępie kilka słów o mnie: 

Imię: Liliana
Wiek: 22 lata
Miejsce zamieszkania: Oxford, UK
Języki: Polski, English, Deutsch
Zainteresowania: Moda, uroda, kosmetyki, Spa, dietetyka, psychologia, weterynaria, taniec, muzyka, siatkówka, sporty ekstremalne, fotografia
Mail kontaktowy: jeśli macie do mnie jakieś pytania, lub propozycje wpisów piszcie na pewno chętnie odpowiem lub dodam wpis na dany temat , oto mój mail:  lilianaa.07@gmail.com
 
Tematyka bloga:
Na moim blogu będę umieszczała wpisy dotyczące głównie moich zainteresowań, oraz mojego codziennego życia. Znajdziecie tu notki dotyczące trendów mody i stylu jak również porady kosmetyczne. Bardzo chętnie podzielę się z Wami moim doświadczeniem związanym z wizażem. Mam nadzieje że informacje zawarte w moim blogu przydadzą się Wam! : ) Postaram się systematycznie dodawać posty. Chętnie odpowiem na wszelkie Wasze pytania zadawane w komentarzach, czy też wiadomościach prywatnych. Im ich więcej tym lepiej! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz